Aqua Jump

Zajęcia cieszące się ogromnym zainteresowaniem z wielu powodów. Skoki na trampolinie specjalnie przystosowanej do środowiska wodnego to typowy trening cardio polegający na spalaniu tkanki tłuszczowej.

AQUA JUMP jest świetnym połączeniem dobrej zabawy i efektywnego treningu. Dzięki regularnemu uczęszczaniu na zajęciaschudniesz, wzmocnisz mięśnie, zwiększysz przemianę materii i naładujesz się pozytywną energią.

Proste kroki i brak skomplikowanych układów choreograficznych sprawiają, że zajęcia AQUA JUMP przeznaczone są dla wszystkich bez względu na płeć, wiek i poziom sprawności fizycznej. Rytmiczne skoki przy muzyce, na trampolinie znajdującej się w wodzie amortyzują stawy dzięki czemu maksymalnie je odciążają. Dodatkowo zmiana grawitacji pozwala zaangażować wszystkie mięśnie co znacząco poprawia efekty treningu.

Zaletą tej formy ruchu jest efektywność ćwiczeń. W trakcie zajęć zaangażowane są mięśnie posturalne, które wpływają na prawidłową postawę ciała, a co się z tym wiąże na kształtowanie sylwetki.
Skoki na wodnej trampolinie pozwalają spalić od 600 do 1200 kcal w trakcie jednych zajęć.
Zajęcia nie wymagają umiejętności pływania, prowadzone są na płytkiej wodzie pod opieką instruktora

ZALETY TRENINGU AQUA JUMP:

  • ODCIĄŻENIE CIAŁA W WODZIE I DODATKOWA AMORTYZACJA JAKĄ DAJE TRAMPOLINA PODNOSI BEZPIECZEŃSTWO ELIMINUJĄC RYZYKO KONTUZJI STAWÓW I WIĘZADEŁ

  • KORZYSTNIE WPŁYWA NA KOŚCI OGRANICZAJĄC RYZYKO WYSTĄPIENIA OSTEOPOROZY

  • INTERWAŁOWY CHARAKTER TRENINGU WZMACNIA PRACĘ SERCA, POBUDZA PRZEMIANĘ MATERII I REDUKUJE TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ

  • WZMACNIA MIĘŚNIE ZWŁASZCZA UD, POŚLADKÓW I BRZUCHA ALE DZIĘKI WYKORZYSTANIU DODATKOWEGO SPRZĘTU DO AQUA FITNESSU TAKŻE KLATKI PIERSIOWEJ, GRZBIETU I KOŃCZYN GÓRNYCH

  • POBUDZA UKŁAD LIMFATYCZNY

  • POPRAWIA KOORDYNACJĘ RUCHOWĄ

  • JEST ALTERNATYWĄ DLA OSÓB, KTÓRE NIE MOGĄ BRAĆ UDZIAŁU W ZAJĘCIACH FITNESS PROWADZONYCH NA SALI

Zajęcia AQUA JUMP trwają 40 min. prowadzone z pełnym zaangażowaniem instruktora w najwyższej jakość, oparte są o merytoryczną wiedzę i wieloletnią praktykę, która wpływa na jakość i bezpieczeństwo ćwiczących. Prosimy zapoznać się z przeciwwskazaniami poniżej i w razie wątpliwości skontaktować z lekarzem przed przyjściem na pierwsze zajęcia. Odpowiednia modyfikacja treningu uwzględniająca indywidualne zalecenia nie musi Cię dyskwalifikować z udziału w zajęciach AQUA JUMP.

Przeciwwskazania: dyskopatia, kręgozmyk, niestabilność stawów (hipermobilność), zaburzenia rytmu pracy serca, nadciśnienie tętnicze, choroby układu krążenia (wady serca, zakrzepica żylna), koślawość i szpotawość kolan, wady stóp, skolioza, świeże urazy więzadeł lub mięśni, choroby kości, osteoporoza, stan zapalny w organizmie, zaburzenia równowagi, nietrzymanie moczu, ciąża i okres po ciąży.